Hayıt Tohumu ve Faydaları

Hayıt tohumu, her yaştaki kadınlar için, çok faydalıdır. Hayıt tohumu, yüksek ateş, baş ağrısı, gaz sorunu, idrar yolu rahatsızlıklarına iyi gelmekle beraber, daha çok kadınların hormonal rahatsızlıklarına iyi gelmektedir. Regl öncesi stres, adet gecikmesi, ağrılar, göğüslerdeki hassasiyet, adet krampları ve depresyon gibi rahatsızlaklar için hayıt tohumu bire birdir.

Hayıt Tohumunun Kadınlar Üzerindeki Etkileri :

* Hayıt otu hipofiz bezini tetikleyerek kadınlık hormonlarının dengeler. Kadınlık hormonlarını doğal yöntemlerle dengelediği için,yan etkisi yoktur. Sentetik hormon tedavisi gören kadınlarda ise yan etkiler görülebiliyor.

* Hayıt tohumu, adet stresi ve adet gerginliğine iyi geliyor. Hayıt tohumu , bu tür sorunu olan kadınlarda 2 hafta içinde etkisini gösteriyor. Daha iyi sonuç alabilmek için 3 ay kullanmak gerekiyor.

* Hayıt tohumu adet düzensizliklerini giderir. Kanamanın az veya çok olması, kanamanın ağır veya sancılı geçmesini düzelterek , düzene koyar.
* Hayıt tohumu, aynı zamanda hem kadınlarda cinsel istek arttırıcı, hem de cinsel istek azaltıcı özelliğe sahiptir. Yani, cinselliğiniz çok fazla ise azaltır, az ise isteği çoğaltır.
* Hayıt tohumu, yumurtlama periyodunu düzenler, hamile kalma şansının artırır.
* Hayıt tohumu, doğum kontrol hapı kullanımına son verildikten sonra vücudun tekrar doğal dengesine kavuşmasına yardımcı olur.
* Hayıt tohumu, hem erkeklerde hem de kadınlardaki hormon dengesizliğinden kaynaklanan kıllanma (tüylenme) ve sivilceler için de tedavi edici özelliğe sahiptir.
* Doğumdan sonraki ilk 2 hafta içinde, hayıt meyvesi alındığında, anne sütü belirgin derece de artar.

Hayıt Tohumunun Erkekler Üzerindeki Etkileri :

* Hayıt Tohumu, erkeklerde, cinsel isteğin azalmasına sebep olmaktadır.
* Hayıt Tohumu, erkeklerde, depresyona bağlı iktidarsızlık durumlarında kullanılır.

Hayıt Tohumu Nasıl kullanılır? Nasıl Yapılır?

Yarım çay kaşığı olacak şekilde, Hayıt tohumu ezilir. Bir su bardağı suyun içine, yarım çay kaşığı ezilmiş, hayıt tohumu, atılır ve kaynatılır. 10-15 dakika demlendirilir. Süzülür ve ılık ılık içilir.
Hazır hayıt çayı ise, 1 Fincan sıcak suyun içine, 1 sallama çay atılır, 5 dakika demlendirten sonra içilir.

“Kadın Sağlığı” ile ilgili diğer konularımız için tıklayınız.

Şifalı Bitkiler” ile ilgili diğer konularımız için tıklayınız.

(Visited 1.417 times, 1 visits today)
1 Yıldız2 Yıldız3 Yıldız4 Yıldız5 Yıldız (Kullanıcı oyu : 5,00 - 11 oy)
Latest Comments
  1. candan

    peki bu togumu dogum kontrol hapi ile beraber alinirsa etkisi olurmu adet duzenlmesinde ve hamile kalmak ta soz konusumu ben adedim duzelsin isdiyorum ama hamile kalmak isdemiyorum tsk.

  2. xcrdgb

    acaba tuylenme için de iyi mi az da olsa giderimo kurunu veriyomusunuz lutfen acele edin

  3. nevin

    polikistikhastasıyımçenebölgesindetüylenmemvarneyapmalıyımlütfenyardımedin

  4. cda

    hayıtın tohumunu sabah akşam 1 er tatlı kaşığı içiyorum adet düzensizliğine faydası olurmu

  5. fatma gül

    hayit tohumuhu tütlenmede nasıl kullanmalıyız

  6. özlem

    acaba gercekten gögüsleri
    büyütüyo mu bide kilo aldırırmı

  7. anne olmak istiyorum

    arkadaşlar bende tedavi görüyodum bebek için ama artık bıraktım hayıt macunu var ona başladım 3 gündür devam ediyorum sol yumurtalıklarımda mutiş bi ilerleme oldugunu seziyorum yanı yumurtalarım çatlamıyodu artık çatlıyo tavsiye edrim herkese geçmiş olsun..

  8. hilal

    valla arkadaşlar benim adet dönemimde çok sancı olurdu çok agrasifleşirdim ama hayıt tohumunu içtiğimden beri adet sancım kalmadı ve çok rahat geçiriyorum.tüylenmeye gelince hızlı büyüyen tüyler şimdi daha uzun sürede çıkıyor seyrekleşiyorda ama tamamen kesiyormu onu henüz bilmiyorum bir kaç aydır kullanıyorum uzun süre kullanmaya devam edersem gelişmeleri yazarım

  9. melek

    arkadaslar ben 2 haftadır hayıt tohumunu kullanıyorum kecıboynuzu pekmezıyle benım yuzumde sıvılce vardı hemde tuylenme ınanmıcaksınız ama sıvılcelerı 3. gunumde kuruttu tuylere gelınce ben lazere gıdıyorum onun ıcın sımdı bısey dıyemıcem ama ben ararstırdım etkılıymıs azaltıyormus ben aktardan cıkmıyorum zaten ayrıca sıvılce lekelerıne haccer krem kullnın kızlar tavsıyem sıze bu konuları benden fazla arastıran yoktur emın olun

  10. gvıu

    doğum kontol ilacıyla birlikte alınması sakıncalı mı??

  11. irem

    ya ben hayıt tohumuyla çay yapıyorum ama tadı çok iğrenç afedersiniz ama midemi de bulandırıyor başka yolu yok mu tohumu direk yutsak falan..

  12. x

    Gögüsler üzerinde büyütücü etkisi varmıdır?

  13. esma fırat

    cocuk emziren anneler de içe bilirmi her hangi bir yan etkisi varmı

  14. pınar

    gerçkten gögüslerm büyüyo acaba nasl engelleye bilirim hayit tohumu kullandigimdan beri böyle hissediyorm

  15. isimsiz

    Hayıtın göğüs büyütmede etkisi vardır kızlar.ben de kullanıyorum kullandığımdan beri büyüyor.hayıtın hormonları dengeleyici etkisi var.benim östrojen hormonum azdı bunu kullandıktan sonra normal seyrine geldiğinden göğüsleri büyütüyor.göğüs büyümesi için östrojen hormonu gerekli çünkü.aynı zamanda insana bir dişilik geliyor bunu kullanan pek çok kişiden duydum.kullandığımdan bu yana annm babam durmadan sana bir güzellik geldi güzelleştin deyip duruyolar;)

  16. bayan küçük meme

    evett bana bu lakabı sevgilim taktıı. sayın isimsiz hakikaten işe yarıyorsa dua ederim sana hemen bugün başlıyorum:)

  17. nihal

    bende bugün hayıt tohumu aldım inşallah iyi gelicek tüylenme bitcek..

  18. Hilal

    Kızlar hayıt çayını içemeyenler içn hapı var tamamen bitkisel hayıttan yaplmş adı agnucaston

  19. Selen

    Bende kullanyorum hayıtı.1 hafta oldu.daha bişey farkedemedm.ama umarm işe yarar.kullanmaya devam.faydalarını görürsem mutlak yazarım.sizde yazn

  20. elifff

    bende dört gündür kullanıyorum hayıt tohumunu cemen tozuda var bitkisel yag ile karışım yapıp göğüslerine yatmadan önce sürüyosun ben ikisinide deniyorum sanki biraz etkisini görüyor gibiyim ama tam bişey şu an da söyleyemem

  21. Anonim

    Bende macunu yeni aldım işallah bebişim olur cocuk isteyen herkese allah nasip etsin

  22. Anonim

    bende kullanıyorum her sabah bir çay kaşığı hayıt tohumunu (çekilmiş hali) bir tatlı kaşığı balın içine karıştırarak yiyorum . bu şekilde tavsiye ederim 🙂

  23. Selma

    Ben hayıt otunu civan perçemi ve aslan pençesi ile karışık aldım.yani 3 ünü karıştırıp içiyorum.3 ü de her derde deva internetten de faydalarını okuyabilirsiniz.ben çok memnunum artık yüzümde tüylerin çıkmadığını gördüm.normalde 1 haftaya kalmaz elime sert sert gelirdi.ama şu an 1,5 aydır hiç yüzümü almamışım herkese öneririm.zaten hayıt otu kadınlık hormonlarını öne çıkardığı için erkeklik hormonları da yok olmuş oluyor.yani tüyler de çıkmamış oluyor.bu ara da zerdeçalı da kullanmayı unutmayın.sofranızda tuzluk niyetine koyun kullanın.salatalara,yemeklere,keklere v.s…herşeye kanser uzmanı ERKAN TOPUZ bunu her televizyona çıktığında öneriyor.bilginize…..sevgiler.

  24. canan

    3 haftadir tohumu kullanuyorum adet sancim kalmadi vucudumda ki tuyler cikmamaya basladi Cok memnunum ama ben tohumu hap seklinde Su ile yutuyorum. Balla karistirip yemiyorum yaraelarini Hherkese tavsiye ederim…

  25. sabiş

    hayıt tohumunu 3 aydır kullanıyorum
    sabah akşam 1 tatlı kaşığı ve bir bardak su ile içiyorum
    hakikaten sonuç mükemmel
    tüylerim hem azaldı hemde çok geç çıkıyor sivilcelerde gitti aynı zamanda kilo verdim yani kısacası ben hayıt tohumunu mucize olarak tanımlıyorum sonuç mükemmel herkese tavsiye ederim herkese acil şifalar.

  26. fatma

    slm ben çoçuk istiyorum olmuyor hormonlarım yüksek çıkıyor ve çoçuk olmasını engelliyormuş bakalım hayıt tohumu kullanmaya başladım 5 gündür bu ay haberini almayı kısmet etsin rabbim bana daisteyen herkese

  27. eda

    bende metini çok duydum benim bebeyim olmuyor kullanmayı istiyorum ama şu an ilaç tedavisi görüyorum inşallah bu ayi iyi sonuç alırızda gerek kalmaz enyakınım kullandı şuan hamile rabbim dileyen herkese versin işallah

  28. leyla

    bende kullandım hayıt tablet artık hamileyim Allaha şükür herkese tavsiye ederimm…

  29. leyla

    arkadaşlar bende hayıt tohumunu kullanamaynlar için tablet önerebilirim.ben kullandımm memnun kaldım eğer isterseniz kullandığım ürünün adını syleyebilirim.

  30. tuba

    arkadaslar bende yeni kulllanmaya başladım benim adet düzensizliği ve cinsel isteksizlik var.inşallah iyi gelir .herkese acil şifalar.

  31. tuba

    aktarlardan bulabilirsiniz.

  32. serpil öztürk

    takdir ediyorum herkese şifalar,

  33. hilal

    çokgüzel bir tohumdur

  34. yelda

    benım esım bugun almıs hayıt tohumunu adetım bıtınce baslıcam ıcmeye benım bebegım olmuyor ve cok uzuluyoruz tedavıler gordum ama sebebı bellı olmayan bısey ınsallah bu tohum vesıle olurda bebegıme kavusurum

  35. madurum madurumda madurum

    3 gündür hayıt tohumu kullanıyorum adetim eski düzenine kavuştu ayrıca göğüslerimin büyümesi için çemen tozuyla çörekotu ve zeytinyağını macun haline getirdim her akşam yatarken sürüyorum sabah ılık suyla temzileyip çörekotu yağıyla masaj yapıyorum gözle görülür bi dolgunlaşma oldu. 3 ay sonunda inş istediğim sonucu elde edebilriim. zaten 6 aydan sonra kalıcı oluyormuş büyüme sonrasına gerek yokmuş. fakat düzenli kullanım şart. rezene çayıda extra içebilirsnz oda çok etkisi var.

  36. aslı

    ben daha yeni aldın ilaç kulandığım için daha içmedim

  37. zeynep

    Kizkardesim kullaniyor bende yeni basladim kizkardesimde etkilerini gordum tuylenmeler azaldi bende adet bozuklugu vardi bir haftadir kullaniyorum ve adet oldummmm superr herkese tavsiye ederim gecmisler olsun

  38. selin

    adet düzensizliğim var ama inşallah düzelir bakalım inşallah herkeze acil şifalar 🙂

  39. fatma

    bende kullanıyorum erken menepoz için

  40. minik menesa

    bir ay kullandim ve allaha çok şükür hamileim allah herkese bu duyguyu nasip etsin

  41. nez...gyyf

    Bir tanıdıktan hayıt tohumu sayesinde hamile kalan bir arkadaşının olduğunu duydum,üstelikte 4 kez tüp bebek denemelerine rağmen.ben de denemeyi düşünüorum fakat bu kadar mucuzevi olabilir mi diye de düşündürmüyor değil.ayrıca hem cinsel istek artırıcı hem azaltıcı etkisini pek anlamlandıramadım.erkeklerin kesinlikle kullanmaması gereken bir bitki sanırım.kıllanmayı ortadan kaldırması da başka bir mucize… Bakalım deneyeceğiz ve göreceğiz.sonuçlarını paylaşıcam.

  42. Vika

    Kilo almaq istyorum inwallah etkisi olar.

  43. admin

    Sitemizde “Kilo Almak için Ne Yapmalı?” “Zayıflıktan Kurtulmak için Ne Yapılmalı?” “Kilo Almanın Yolları”
    “Suna Dumankaya’dan İştah Açan Bitkisel Kür” “Suna Dumankaya’dan Kilo Aldıran Bitkisel Karışım” “İbrahim Saraçoğlu’ndan Erkekler için Kilo Aldırıcı Diyet Proğramı” “İbrahim Saraçoğlu’ndan Hanımlar için Kilo Aldırıcı Diyet Proğramı2 konular mevcut. Bu konulardan faydalanabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.